Σάββατο 4 Δεκεμβρίου 2010

ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΑΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ


Η νέα γειτόνισσα στο από πάνω διαμέρισμα κάνει αχαλίνωτο sex και κατάφερε να ξυπνήσει ποιον εμένα! με τις φωνές της

Η μάνα μου με πήρε τηλ να μου πει ότι την τελευταία φορά που ήρθε ανακάλυψε ότι οι παντόφλες μου δεν είναι ζεστές και πρέπει να πάρω καινούριες

Στην σχολή το τελευταίο δίμηνο για κάποιο ανεξήγητο λόγο δεν είναι αρκετές οι καρέκλες για όλους στα εργαστήρια .. και επικρατεί κάθε φορά μια σφαγή –τύπου μουσικές καρέκλες για το ποιος θα κάτσει .. και όσοι ξεμείνουν αρχίζουν την ζητιανιά σε άλλες αίθουσες με τα παρακάτω σκηνικά να λαμβάνουν χώρα (πςς τι είπα πάλι ) την εβδομάδα που πέρασε

Κοπέλα έφερε σπαστή καρέκλα από το σπίτι

Φοβερός διάλογος 1
-         Έχετε καρέκλες ;;
-         Να πάτε στα ΙΚΕΑ … (humor καθηγητή ..)
-         Δεν έχουμε ΙΚΕΑ στην Πάτρα
Σιωπή …

Φοβερός διάλογος 2
-         Έχετε καρέκλες ;;
-         Πόσες θες;;
-         Μια
-         Ορκίσου ότι θα την φέρεις πίσω ..
-         Εεε... Ορκίζομαι ..
( η καρέκλα αγνοείται ακόμα )


Η Britney 30άρισε .. μαλάκα γεράσαμε .. !!

Η Vodafone τον παίρνει και έχω αρχίσει να μην έχω σήμα μέσα στο σπίτι

Η μαμά χήνα ανέβηκε στο utube μεταγλωττισμένη (αν δεν έβλεπες JuniorsTv μην δίνεις σημασία .. αν έβλεπες θα γελάσεις πάρα πολύ)

Έκανα εργασία για φίλη από τις 23.00 – 05.00 στα αγγλικά για την Δυσαρθρία .. κατανοώ πλέον όσους πέφτουν στα ναρκωτικά

Άκουσα τα απίστευτα μπινελίκια για την κωλοφαρδία μου στο Uno

Σε κόντρα 90’s .. προσπαθώντας να θυμηθούμε ότι πιο καμένο .. θυμάμαι τις Atomic Kitten (κάτι σοβαρό μπορώ να θυμηθώ ;;; )

Και εκεί που νομίζεις ότι όλα έχουν τελείωσει ..

Η Nasa ανακοινώνει για τα εξωγήινα βακτήρια στην Καλιφόρνια

Περνάω μισή ώρα να εξηγήσω σε ξανθιά φίλη πως περνάει τους $%^%^& τους υπότιτλους

Την Παρασκευή κατάφερα και ξύπνησα χωρίς δυσκολία να πάω στο μάθημα .. και έπεσα πάνω σε ένα χαρτάκι που έλεγε ότι ακυρώθηκε ..

Και εκεί που τα έχω περάσει όλα χωρίς γκρίνια και είμαι περήφανος σαν ¨Έλληνας τηλεθεατής για την ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ αυτή εκπομπή ‘’Οικογενειακές Ιστορίες ‘’ μαθαίνω ότι υπάρχει show που λέγεται ‘’ I didnt know i was pregnant’’ νιώθω ένα τίποτα …

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου