Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2010

ROLLIN DAYS

 

Κάποιος μου είχε πει πως Rolling days είναι οι μέρες που περνάνε γρήγορα και δεν έχουν κάποιο ιδιαίτερο νόημα .. γενικά δεν συμβαίνει κάτι συνταρακτικό. Εγώ τον Νοέμβρη και τις πρώτες μέρες του Δεκέμβριου πάντα κάπως έτσι τις θυμάμαι σε μια φάση αφασίας να περιμένουμε κάτι να γίνει και οι μέρες να περνάνε απειλητικά γρήγορα .. έξω να κάνει κρύο και να μυρίζει κάτι σαν καμένο, οι ζητιάνοι πολλαπλασιάζονται  κλπ κλπ

Θα σου πω τι έγινε στις δικές μου rolling days

Έχω παραμελήσει τις ταινίες που κάποτε έβλεπα την μια μετά την άλλη Hollywood Im sorry honey .. Ill make it up to you .. είδα όμως το Partir γαλλική ταινία καλή σοκαριστική σε κάποιες σκηνές .. βλέπεται με λίγα λόγια

Με κούρασε το walking dead ακόμα δεν έχω δει το season finale .. αν είσαι fan των zombie να δεις το Dead set όπου σε 5 επεισόδια έχει την δράση που δεν έχει το  walking dead

Έκοψα για ακόμη μια φορά τις φλέβες μου στην σχολή.. έλιωσα στο κλασικό καφέ που παίζει 2 cd όλη μέρα εναλλάξ .. έβρισα και με έβρισαν στο uno στο οποίο έχουμε ομαδικός εθιστεί .. παρόλο που έχουμε αλλάξει τους κανόνες και κάνουμε ότι να ναι ..

Έλιωσα το cd του Kanye μαζί με κάτι άκυρες playlist που πάνε  από The smiths σε moloko κάτι καμένα 90’s και γενικά η μισή μην σου πω και ολόκληρη playlist είναι #outofyourculticloset .. ΘΕΕ ΜΟΥ ΤΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΚΟΥΩ ???

Ζήλεψα απίστευτα το χιόνι (παρόλο που τα sites λένε ότι στην πάτρα έχει περισσότερο κρύο ) και είμαι σίγουρος ότι όταν ανέβω Αθήνα δεν θα ρίξει ούτε νιφάδα ..

Έχω να ανοίξω Tv πάνω από εβδομάδα .. και μου έλειψε αυτή η βαρεμάρα και σαπίλα του Big brother .. βαριούνται περισσότερο και από κατάδικους εκεί μέσα .. σε άλλα reality θυμάμαι όλη μέρα ήταν πιασμένοι μαλλί με μαλλί .. τς τς τς ξενέρωτοι

Έζησα την Οδύσσεια ενός καζανακίου αφού προκειμένου ο νοικάρης να μην πληρώσει υδραυλικό .. ερχόταν κάθε μέρα με περισσότερα εργαλεία να το φτιάξει μέχρι που έσπασε ένα μηχανισμό έκοψε το χέρι του και ξενέρωσε την ζωή του .. εννοείται ότι ήρθε υδραυλικός .. καλό λαϊκό παιδί .. λογικά Μπάμπης το όνομα του

Πολλά είπα και με κούρασα και μένα πριν φύγω θα σου πω ότι η ταμίας στον Βερόπουλο μάλλον με μισεί .. με κοιτάει με το ύφος που ο John Locke κοιτούσε τον Ben .. χμμ δεν έβλεπες Lost (Γιατι ?? ) τεσπα το βλέμμα της Σοράγια στην Μαρία της γειτονιάς ?? ούτε αυτό ? Τελευταία προσπάθεια .. ΤΟ ΒΡΗΚΑ… βλέμμα Αλίκης Αρβανιτίδη σε κάθε ρεπόρτερ του Star

Και επειδή ζω σε ένα δικό μου time zone πάω να δω Six feet under Adios !




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου